Frågestunden över...

Det vart inga fler kommentarer :s
Jag tänkte iallafall att jag svarar på alla frågor i ett inlägg, och Ina svarar på alla frågor i ett annat inlägg.

Hang on!


1, Vart bor ni?
1, Jag bor på Fågelbro som är en Golf & Country club, men ska flytta ner till en hästgård i Skåne.

2, Hur ser erat drömstall ut..?
2, Oj? Kanske murade boxväggar med tegel i överkant.

3, Finaste hästarna ni har ridit?

3, Shipp helt klart! Sen var ju den kända hingsten Weltman väldigt häftig. Sen Frits såklart.

4, Har ni någonsin haft någon medryttar häst innan ni fick egen häst?

4, Jag har aldrig haft någon medryttarhäst, fick egen ponny ganska tidigt. 8 år.

5, Varmblod eller kallblod? eller ingen av det?
5, Eller varmblod och kallblod. Tuffa hästar på HELT olika sätt!

6, Ditt bästa hästminne?
6, Stockholm International Horse Show med Frits 2009.
(klicka)

7, Har du någonsin startat en dressyrtävling?
7, Jadå! Självklart! Startat LA dressyr på min gamla ponny. Ska tävla massa dressyr på Shipp i år!


8, Vilken klass är den som ni blivit placerade i som högst?

8, (Mobba inte) LB hoppning (2a placering). LB eller LA (dåligt minne :$) dressyr.

9, Hur högt har ni hoppat på träning?

9, 130 cm.

10, Favoritschabrak, märke?

10, Scapa Sports & Mias.

11, Hur många rosetter har ni?
11, oj, ingen aning. Jag har över 70 iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0