Grym hoppträning

Asså shit.. Har aldrig gått så bra som idag nästan (?). Hon hoppade klockrent och jag ''lärde mig'' att ha en egen balans satt jag inte ska sitta ner och dra i henne utan stå upp lite lätt och ge och ta i munnen. Hon fungerade enormt bra på det och hoppade som en klocka ( vi hoppade ute). Vi hoppade bana och den slutade på 100 cm - 110 ungefär. Snälla filippa fotade och mamma med men jag har ingen överförningssladd till min kamera så jag lånar filippas bild :D
Hon stannade en gång på en oxer med en grind under men jag kom in jätte nära på hindret innan så hon tog värsta hoppet och sen han jag inte riktigt med satt vi typ krascha in i hindret men det gick bra ändå, hon vart lite nervös och så men det gick :)



Sjukt fin bild tycker jag .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0