HALT!?

Var precis i stallet, hade nämnligen insläppet.
När "M-L" skulle ta av Shipp's täcke, fick hon panik och ropade på mig.
Shipp var HALT!
Han hade skenat runt i hagen, minuten innan..
Han hade inga sår, inget i hoven eller var speciellt varm.
Han var dock liiiiiite svullen vid kotan.

Antingen har han sträckt sig, eller så har han slagit på sig och fått någon nervgrej...

Ser ni att han lyften ena bakhoven?
Stackars älskling! Tycker så synd om mitt lilla hjärta..

Blir alltså ingen lektion.. Men om han blir frisk och det bara är en sträckning blire promenad.
I så fall fotar "M-L" mig!

Håller alla tummarna för att Shipp blir bättre?
Kommentera och gör mig glad, behöver stöd nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0