'' hoppträningen ''

Varför jag gör '' så är för att vi inte hoppade utan vi hade bara bommar ist, eftersom att det vart en hård vecka med massa hoppning. Ialla fall kan försöka förklara hur den var. Uppe vid C tror jag så var det om man går på spåret från A upp mot C så ska man sedan nästan vid hörnet svänga in och trava övar tre bommar, sen fattar jag galopp och så är det en kort båge till en bom som är en galopp bom, trav ner snett igenom travar en bom fattar galopp , kot båge till tre bommar. Galopperar dom och sen är man klar :) . Hoppas ni förstod haha, det var en lydnads bana  och det gick bra förutom att min häst var pigg och sånt :).
Tyvärr inga bilder då det hände en olycka med en tjej där.



Katt unge till salu ;D eller katt ungar -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0