Vill verkligen vinna

Jag är med och tävlar om ett gästinlägg hos TEAMSL.BLOGG.SE.

Varför just VI ska vinna:
Vem vill lixom inte bli en känd bloggare inom ridsporten? , det har jag försökt ända sen jag skaffade blogg men det har lixom aldrig blivit någon WOW statestik. Jag skulle bli enormt glad att få skriva ut allting till många personer och bli typ en förebild. Jag vill att alla ska kunna se min och minas framgångar med våra ponnysar då vi är på en bra väg. Det är säkert många som är värda en vinnare men jag hoppas som sagt att det blir vi som vinner.
Tycker deras blogg är enormt bra och så satt den är ENORMT läs värd för alla er :)


(Klick bar bild)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0