Tävlingen

Anledningen till att jag fortfarande inte har berättat hur det har gått, är såklart för att det inte gick bra!

Jag ramlade av i båda klasserna, då Shipp hoppade till för människor på läktaren.
Jag gjorde inte illa mig som tur var, men jag har väldigt besviken på Shipp!

Haha, eller? Ja, jag vet det är april hahaha!


Det gick grymt bra!
Första rundan var jag felfri, Shipp gled på över alla hinder, eller?
Jag lät han galoppera på ordentligt på första rundan för att han skulle få komma igenom banan.

Andra rundan fick jag ett pet.
Kan ju känna att det kanske var mitt fel då jag tog i honom lite för mycket ;$
Shipp skötte sig grymt bra här med.

Jag kanske inte red mina bästa rundor ever, om man tänker stilhoppning.
Men han var iaf väldigt posetiv och framåt, och det tyckte det var roligt! Huvudsaken, eller hur..?
















Ignorera min mun :o (vilken mun? hahah)



Filmer kommer!

Ps. Bilder och filmer tagna/filmade av världens bästa sötaste Caroline Holmberg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0