Tack!

Tacktack alla fina som kommenterar bloggen om att Tarqui är fin.. att jag rider bra osv :)

Jag har faktiskt skaffat en ny blogg, fast då handlar den inet bara om hästarna, utan om mitt liv.

Jag vill gärna blogga kvar här men då internet inte har kommit ännu, så bloggar ju på min devote blogg på min nya vita iPhone4.

LÄSARFRÅGA
;
Kan man blogga ifrån iPhonen på blogg.se? Isåfall kommer min uppdatering vara som vanligt inom en väldigt kort period. Annars dröjer det tills att jag fått internet!

Kram Mina

Kommentarer
Postat av: Petra

Man kan blogga på blogg.se genom att trycka på "ändra redigerare" när man är inne på skrivainläggsidan på mobilen. Fast det går inte att lägga in några bilder tyvärr!

2011-08-24 @ 18:59:43
URL: http://alwaystry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0