Typ bestämt

Att jag ska börja pyssla och såmåning om börja rida en stor häst som är efter baloubet
och har värsta stammen.
Men hon är bara 3 år satt ska hjälpa att rida in henne och så ska vi löshoppa henne.
Såg henne i hagen idag och fyfan vad söt hon var blev kär och sen nu får jag reda på att jag ska börja
träna med henne och grejer lycklig tjej JA!
Såg henne idag i hagen och det första jag tyckte var att shit vilken fin häst såg ut att kosta typ 500.00
eller något sånt lixom. Har alltid  velat ha 2 hästar (åger dock 2) men aja men eftersom att jag bor
i stockholm är det ganska dyrt.. Så nu ska jag rida den här hästen eller hjälpa fast inte köpa dårå.
Hon som äger hästen kan tyvärr inte rida så att det är därför jag ska göra det och jag är så sjukt
glad och är fett spänd vill till henne nu! :)
Men det bästa är ju att min lilla prinssesa står i stallet också ;*


/Ina

Kommentarer
Postat av: Filippa

Vad kul :) Fast fattade inte riktigt, kommer 3åringen stå på siggesta? :)

2011-08-12 @ 09:50:10
URL: http://hoppar.blogg.se/
Postat av: Ida

Vilka 2hästar äger du?

2011-08-14 @ 10:39:18
URL: http://equitems.blogg.se/
Postat av: Vanessa

Äre Ingalills?? x)

2011-08-14 @ 16:05:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0