Prioritera

Har ägnat all min tid åt att umgås med Caroline Holmberg som kom ner till mig i torsdags..
Som ni kanske har märkt? Och jag är ledsen för det. But thats life, och jag har faktiskt ett liv.

Jag och Carro red Shipp & Frits till ängen.
Jag skritta Shipp och Carro jobbade på med Frits..
Andra dagen jag skritta Shippen var idag. Han hade inte fått någon lugnande, men det gick ändå bra.

Sen red jag hem, och bytte häst.
Red Tarqui till ängen, och sen hoppade jag lite.























/Mina


Kommentarer
Postat av: Britt

aaaaaaaaah koeran <3 nice pictures!

loveyou x

2011-08-01 @ 18:55:40
Postat av: Filippa

Jätte fint :D Snygga outfits oxå!

2011-08-01 @ 20:21:05
URL: http://hoppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0