Shop until you drop

Kom nyss hem från lite shopping i sickla! Var hästledig idag eftersom min medryttare hade hand om Laban, han hade tydligen skött sig väldigt bra! Det gör han ju i och för sig alltid.. För mig är han alltid bäst i världen<3

Köpte lite solhelosan för Labans rosa mule, vita lindor och massa hästgodis. Inget särskilt kanske, men små bra-att-ha saker skadar aldrig! Köpte också lite smink och ansiktsmasker och sånna grejer. Happyface!

Har fortfarande lite pengar kvar och dom tänker jag spendera på en röd outfit med sckabrak och lindor från catago. Är också lite sugen på ett babyblått schabrak med matchande huva från Jw.. Åh ge mig nu!



Allt för dig min bortskämmda lilla älsklig<3



Måste bara också få säga att jag tycker Ina har varit grym som uppdaterat bra fastän hon inte ens är hemma! Bra jobbat tjejen<3 

/Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0