Visste ni det här om mig?

Hanna här! Tänkte ge er lite roliga fakta som ni kanske inte visste om mig. Jag älskar att läsa det i bloggar, gör inte ni? Blev lite blandat med hästrelaterat och inte hästrelaterat, hoppas det är okej!

Att jag provred 13 hästar innan jag fastnade för Laban?
-=-
Ödet säger jag bara!

Att jag är grym på att jonglera!
-=-
Lärde mig förrförrförra sommaren och har jonglerat med både kniv och eld. Kan jonglera med en hand och brukade ha show för allt och alla när jag var yngre. Det hade ni inte gissat va? Finns inte så många tonårstjejer som är så pass nördiga! Hahah          

Att jag äger två andra hästar utöver Laban? 
-=-
Två fina hopphästar som heter Camomill och Ian och som tränas och tävlas av John Hickey! Skitfina hästar som bland annat tävlat falsterbo och världscuppen i Helsingfors. Supergulliga båda två! 

Att jag är värsta pluggisen?
-=-
Haha eller i alla fall enligt dom i min skola! Jag har mvg i hälften av alla ämnen och vg i resten utom musik, där har jag g. Det ger mig en meritpoäng på 280 vilket innebär att jag redan nu, i åttan, kan söka typ vilket gymnasium som hellst. Är så stolt över mig själv!

Att jag gråter varenda gång jag ser på Tiatanic?
-=-
Men sen torkar jag bort tårarna lagom tills filmen är slut och låtsas som ingenting! Hahaha

Att jag älskar att baka!?
-=-
Bakade hela tiden innan jag skaffade häst och nu gör jag det så ofta jag hinner! Pajer, muffins, tårtor, efterrätter, kakor - allt! Jag och Ina blev faktiskt bra vänner, på riktigt, när hon var hemma hos mig och bakade. Bake a wish people! 

Att jag ridit tillsammans med Rolf-göran Bengtsson?
-=-
På falsterbotävlingarna förra året var jag där med min mamma, hennes kompis Calle, John Hickey och Johns flickvän Karro. John skulle tävla och frågade om jag (jag!?) skulle vilja rida fram Camomill åt honom. Jag frös fast i marken och blev överlycklig och livrädd på samma gång men tackade såklart ja. Jag travade och skrittade runt där när jag plötsligt ser Rolf göran komma travande emot mig. Jag dog där och då. Han hade sin svarta hingst Caruzzo (stavning?) och precis när han red förbi Millan blev han typ kär i henne och ville bara hoppa på henne typ. Rolf göran log lite oskyldande och ansträngt mot mig samtidigt som han försökte lugna ner sin häst. Millan la öronen bakot och travade kaxigt därifrån. Jag gjorde därefter mitt bästa för att hålla mig undan och sen fick John ta över. Galet hästminne!



Millan när hon vann barbackahoppningen i globen senast! Minns någon?


Ian när han vann 1.40 hoppningen i hammarö!


Jag och Ian, typ två timmar innan bilden ovan är tagen! Myshäst!

Puss /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0