awkward; svar på frågestunden

A W K W A R D!

Varning, jag håller på med mitt hår hela tiden!

Jag har fått fler frågor, men fick dom lite sent..
Svaren på dom senare frågorna hittar ni nedanför videon!

1 Har du syskon?
2 Hur många hästar har du?
3 Vem är din bästa vän?
4 Hur länge har ni ridit?
5 Vad är erat bästa hästminne?
6 Hur kom ni på erat bloggnamn?
7 Vem kommer du sakna mest när du flyttar?
8 Tjock eller smal ponny/häst vilket tycker du är gulligast?
9 Berätta om en sak du aldrig kommer att glömma?
10 Berätta om 1 minne med Shipp.
11 Om du fick döpa om dig vad skulle du vilja heta då?
12 Har du vart med på tv eller i tidning någon gång?
13 Vad är ditt högsta du hoppat med Shipp?

1 Ja, en tvillingbror.
2 Vi har 3 hästar.
3 Caroline Holmberg är min allra bästa vän ♥
4 Jag har ridit i 10 år.
5 Stockholm International Horse Show. Eller alla Elitlopp!
6 Haha, min blogg som bara var min & shipps hette elitponnyn.blogg.se
7 Caroline & Fanny, I guess!
8 Lagom?
9 S
tockholm International Horse Show & alla Elitlopp!
10 Elitloppet 2011. Alla underbara tävlingar. Fotograferingar osv.
11 Inte Nadja iallafall.
12 Jadå, flera gånger! Jag sändes live, när dom intervjuade mig på Globen.
Så visade dom ett repotage osv.
13 130 cm bana



Kommentarer
Postat av: Liza

Naaj, Frits är ju min pappa kommer du inte ihåg vad jag sa när jag var liten? xD

2011-06-22 @ 16:39:17
URL: http://tpl.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0