Bra inlägg från vivc.blogg.se

Läste precis http://vivc.bogg.se/ (som förövrigt är en bra hästblogg!)
och såg att Vilma hade skrivit ett bra inlägg..
Såhär såg det ut, och jag stryker över det som inte gäller för min del..
Och ändrar lite kanske..


Vissa av er kanske har märkt att min uppdatering har blivit sämre och sämre?
Den går bara neråt. Jag tänkte förklara lite varför.

1. Det är jättesvårt att driva hästblogg när ens häst inte går, (är skadad och är på sommarbete.)
Eller när man varit i stallet och mockat. Eller när man inte ens är i stallet.

2. I vanliga fall så brukar ju Ida bidra med bra inlägg, men nu är hon på ridläger...

3. Min dator har inte photoshop, ni förstår inte vad det betyder alltså!


Dessutom så kan jag bara meddela att våran statistik fortsätter neråt.
Förut hade vi ungefär 50-60 besökare per dag och nu ungefär 36. Det är inte bra!

Om ni vill byta ett inlägg, alltså att jag skriver om er blogg och ni om våran så kommentera gärna!

Samma sak om du vill gästblogga!

Nu så ska jag vara ärlig.
Jag har funderat på att sluta blogga, alternativt ta en lång bloggpaus, då mitt liv känns rätt grått då Cooper inte alls mår bra. Nu när bloggen går neråt så känns det mycket mer lockande. Jag har funderat på att skaffa en fotoblogg istället, jag vet att Ida skulle kunna driva den här bloggen väldigt bra utan mig.


Men om ni, mot all förmodan, inte alls skulle vilja att jag slutar blogga, så får ni skriva vad jag ska blogga om, kommentera och länka. Hjälp mig om ni vill ha mig!

Skriv gärna en liten åsikt kring vår blogg, och ifall du skulle kunna rekommendera den.


Kommentarer
Postat av: Liza

Ni har blivit ut vald till blogar som jag diggar!

Gå och kolla vad ni fick för betyg vet jag! :D

// Liza <3

2011-06-20 @ 20:06:51
URL: http://tpl.bloggo.nu
Postat av: Maria ♥

Jag byter gärna ett inlägg! :)

2011-06-20 @ 23:53:57
URL: http://arabponnyn.blogg.se/
Postat av: Vilma

Sv: Det var helt okej :) Jag skulle rekommendera eran blogg!

Vi kanske ska byta gästinlägg, alltså att jag gästbloggar på eran & ni på våran :) <3

2011-06-21 @ 15:16:39
URL: http://vivc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0