Coolaste b-ponnyn.

En av dom coolaste, eller kanske den coolate b-ponnyn jag har ridit är Lollipop.
Det är Josefin & Lotus ponny.

En skäck, som till en början tyckte jag var jobbig och försökte för sitt liv få ut mig ur sadeln.
Hon lyckades inte, utan istället blev jag argare och argare varje gång och sköt!

Till slut gav hon upp och blev riktigt sammarbetsvillig.
Vi gjorde öppnor, slutor, skenkelvikningar, galoppombytet osv.

En kort liten film, som inte är särskilt ärlig, det har jag.


Och några få bilder på Lotus och Poppan!





Lotus & Lollipop var även med i mitt lag, men det visste ni redan.. väl?


Kommentarer
Postat av: johanna

Hejsan! Fin blogg =) Har en liten fråga.. Ska jag starta med "dagens blogg"? Skriv din åsikt på det inlägget :) Puss!

2011-06-16 @ 22:25:27
URL: http://johannaaolsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0