Dagens fråga


Hur ser eran drömhäst ut?




Kommentarer
Postat av: rebecka

haha min drömhäst fins det tre av :p

första:

den är vit vit som papper och korsningsponny och ska ha hoppat lite över en meter och lite dressyr också elr så vill jag utbilda den själv(:

andra:

kallblodig travare och nordsvensk som jag vill utbilda själv!

tredje:

är ett svenskt halvblod och skäck och ska ha hoppat litegran och vill utbilda den litegran själv(:



det är så som jag önskar :p

2011-06-13 @ 18:35:15
URL: http://finlillbecca.bloggplatsen.se
Postat av: SAGA

Detta kanske låter mycket konstigt.. Men jag är verkligen en sådan som står för vad jag tycker, så



jag skulle vilja ha en Fjordhäst, en gul, mjuk fjordhäst med fina steg i dressyren och ska inte vara allt för svår att få ner i form. Ska inte vara för svår liksom, haha, nästan för enkel.



Men i hoppningen, där blir det andra bullar :D

Där ska den inte stanna på något hinder, ha glimten i ögat och springa fooort, den ska verkligen älska att hoppa.

haha, mitt mål med den kanske skulle vara att tävla LA dressyr och upp till 1 meter i hoppning.



heh, många tycker dock att fjordingar inte är några ridhästar över huvudtaget, och det är därför jag vill just ha en, för att kunna visa hur fin en fjording kan bli :)



Det är min Drömhäst ;)

2011-06-15 @ 12:25:24
URL: http://itsnobigdeal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0