Deppmode

Jag har varit lite deppig dom 2 sista dagarna..
Fast idag är det bättre..

Igår mådde jag skit, typ grät hela kvällen.
Jag har liksom inte fattat att jag ska flytta ifrån person som jag ÄLSKAR!
Som Ina, Fanny, Malin, Julia S, PAPPA, Rosanna, Sandra, Thilda..
Och såklart, min älskling Carro ♥

Sen var det sista hoppträningen för världens bästa tränare Per Dahlgren.
Grät liksom när vi skulle säga hejdå (awkward).

Sen att jag inte kan rida Shipp, gör min ju inte gladare.
Och att huset inte är sålt..
Och att det var kanske sista gången jag red Curre igår.

Men sen kom mamma med massa roligt hon berätta om.

Huset har vi 2 väldigt intresserade familjer.
1 familj som kommer på söndag, och det blir deras 3dje visning.
Dim stog och kolla på huset igår i 2 timmar(!!) och dom sa att dom är sjukt intresserade.

Sen berätta mamma 1 annan sak som är hemlig.
Men ni kan ju få gissa?
Åh, jag vart så glad!

Älskar er läsare, älskar Carro (och Petra) & älskar min familj som verkligen stöttar mig..


Åh första juli nu, tack!

Kommentarer
Postat av: Maria ♥

Varför kommer du inte kunna rida Shipp, han följer väl med ner till Skåne? :O :(

2011-06-16 @ 20:10:52
URL: http://arabponnyn.blogg.se/
Postat av: Emilia

varför får du inte rida shipp längre ? :(

2011-06-16 @ 21:42:01
URL: http://saning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0