frågor och svar

Mina
Jag är: Mina Tjeder?
Jag saknar: Gården Hannas?
I sommar vill jag träffa: Alla mina Stockholmsvänner nere i Skåne. (Ina & Carro är måsten).
Jag önskar: Att det vore den 1 juli idag imorgon.
Det bästa är: Att rida.
Det sämsta är: Att inte rida? Hahahha nej men .. a.
Nu ska jag: Baaaaada

Ina
Jag är: Ina Hagström?
Jag saknar: Stella1, Stella 2 & Kitendo.
I sommar vill jag träffa: Mina Mina och Mina.
Jag önskar: Att jag kunde flytta med Mina till en häst gård med mina ponnys.
Det bästa är: Att jag ska ut och bada och äger en häst som heter Silca surprize.
Det sämsta är: Att jag måste gå på toalett besök.
Nu ska jag: Bada / duscha / simma.


*HOST* söta (a)

&

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0