Gästbloggaren Hanna - Labii.blogg.se

Hej alla fina, fina läsare på Inas och Minas blogg! 

Har liksom inte riktigt gästbloggat eller så förut men en gång måste vara den första, right?

Jag står i samma stall som Ina och Silla med min stora häst Label Line (Laban<3) som är sex år. Han är världens finaste och underbaraste bebis och jag älskar honom över allt annat på denna jord! Eller vänta, vad står jag och säger? "På denna jord" är långt ifrån en tillräcklig beskrivning! 

Ingen beskrivning kommer någonsin att vara tillräcklig för min Laban<3


Här är han - Label line! Vi badar tillsammans för första gången i hans och mitt liv.

Jag fick min lilla prins i vintras när han bara var fem år och vi har lärt oss så sjukt mycket med varandra! Då gick jag från att vara en vanlig ridskoleryttare som red en gång i veckan, till att nu vara hästägare till en unghäst... 

Den första månaden var jag livrädd. En stor svart femåring på 166 kanske inte är den perfekta övergångshästen men det är väl sånt som kallas ödet? Jag gjorde mitt bästa och vi lärde sakta men säkert lära känna varandra. Ju mer tiden gick dessto tightare blev vi och nu är det omöjligt att sära på oss. Älskade häst<3

När han kom hade jag ridit max 90 hinder och 70 banor på ponnysar och nu har vi redan hunnit hoppa oxer på 1.30 och blivit klubbmästare. Är inte det helt underbart?



Terränghoppning!









Han är ung, ja, men han har ett stort hjärta och är villig att lära sig. Han är positiv inför allt som vi gör och skulle aldrig någonsin svika mig.  

Vi har lyckats bevisa för alla dom som inte trodde på oss att inget är omöjligt. Det låter som en klycha men det är inte mindre sant för det. Ingenting är omöjligt om man har hjärta, hjärna och en stark vilja. Min dröm blev sann och det kan er också bli!

Puss på er alla!

Läs mer om mig och Laban i min nya blogg Labii.blogg.se! Har precis startat upp den så ni får ursäkta min pinsamma design så länge.

Glöm inte att fortsätta läsa eliteriders! ;)<3

Hoppas ni diggar inlägget, tycker ni att vi ska ha mera gästbloggare? (: / ina




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0