Vi kör på den här och vill ha kommentarer nu!



Jag tror att hästen är:
a: Lättriden
b: Svårriden
(glöm inte att nämna orsak)


2. Jag tror hästen är:
a: Seg
b: Normal
c: Pigg/Het


3. Jag tror hästen är:
a: Läromästare och kanske ridskoleponny
b: En ponny som dom flesta kan rida
c: Pigg och framåt men gör ingenting
d: Het och stark och kan hitta på bus


4. Jag tror hästen kan:
a: Bli en bra läromästare åt någon
b: Bli en elitponny i en diciplin
c: Bli en elitponny i flera dicipliner
d: Bli en fin ridskolehäst


5. Jag skulle:
a: Vilja ha hästen
b: inte vilja ha hästen
c: skulle tänka mig ha den om jag fick den

Jag lägger upp era kommentarer och skriver ''rätt'' eller ''fel''

&

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lättriden för den som är erfaren, svårriden för en nybörjare. Men för er så är den helt klart lättriden.



Hästen är pigg och har mycket energi.



Stark och kan hitta på bus, ev. het



Bli en elitponny i flera dicipliner.



Jag skulle kunna tänka mig att ha hästen om jag fick och klarar av den.

2011-06-23 @ 23:46:17
URL: http://ponnylover.blogg.se/
Postat av: Linnea <3

Asså, jag skulle gärna kommentera men jag fattar inte riktigt vad man ska göra.. :/

2011-06-23 @ 23:46:53
Postat av: Elin Karlsson

ÄR det okej om jag lånar det till min blogg? Svara gärna på min blogg :) <3

2011-06-24 @ 22:53:33
URL: http://kingsempie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0