Scrafton Night Owl RWM 43

Visste ni om att jag har ridit och tävlat b-ponny hingsten Scrafton Night Owl RWM 43?
Det är en Welsh Mountin, som har fått många fina föl.
2 av dom äger en vän, Maria.

Adam

På bilden ser du alltså Scrafton Night Owls "avkomma" Adam & Stephanie Linde.
Det är Maria som har tagit bilden.

Nightingale

På bilden ser du alltså Scrafton Night Owls ganska nyfödda föl Nightingale.


Jag tävlade alltså Olli, som han kallas, på Riks 2010.
Där vann vi våran klass.

Jag vet att jag är stor, men jag väger inget.. Så inga kommentarer om det, tack!


Nice sits under ärevarvet..




Adam vann även sin klass, så Maria fick med sig, båda sina hästar, far och son med 2 Gul/Blå rosetter!
På bilden ser ni Scrafton Night Owl & Mina Tjeder, Adam & Stephanie Linde.


Fina va?

Jag hade ridit och tränat Olli ca 3 veckor innan Riks.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0