Shiiiit

Ett inlägg igår och ändå grum statestik, älskar er som läser bloggen. Ni är grymma
kanske behövs lite mera komentarer men aja :)

Ialla fall glömde skriva om dagarna igår då jag tillbringade min dag och natt med emelie,linnea och simon!

Iallafall..

Dag 2 pass 1 ; Vi badade med hästarna yttligare en gång fast med sol och värme!
Simmade och galopperade i vattnet med jossan och samson sötisarna.
Så söta hästar som tävlar i vattnet och vem som är snabbast typ he he. Ialla fall så var det grymt mysigt
och min häst älskade det och det gjorde det hela mycket bättre!






Dag 2 pass 2; Dags för tömkörning med någon häst och då fick vi ta antingen jonte,samson eller silla eftersom
att alla dom tre är ganska avancerade och pigga. Så det blev Jonte och Silla. Hon var jätte duktig och var ganska lugn och sprang lixom inte så mycket som hon brukar..

Bara det att hon gick inte på för små volter då och då med det är bara att träna på!

Tömköra är något jag absolut vill göra fler gånger.





Dag 2, pass 3; Terräng hoppning i hagen. Grymt kul att testa på något nytt och det var faktiskt ganska kul för
både mig och Silla. Hon var jätte duktig och tvekade inte alls, hennes öron var sprik rakt framåt
och hoppade som en klocka.

Visst det blev inga runda och mjuka språng då hon trodde att det var spöken under henne haha men hon var taggad och hade skit kul.







Älskar dig , bara haft henne i 5 månader och har redan hoppat LB och omhoppning i LA fattar ni hur
mycket man förändrats då eller? och allt är från dig hjärtat <3











Kommentarer
Postat av: Ida

Hur gammal är Silla?

2011-06-26 @ 19:16:41
URL: http://vivc.blogg.se/
Postat av: Elin warnes

gud var roligt fina bilder:)



jag tömmkör facktrist nästan varje dag nu mera:) eftersom att jag håller på och kör in min ponnie

2011-06-26 @ 20:33:02
URL: http://elinwarnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0