Tävlingarna då!

Nu så bloggar jag om tävlingarna!

Hemma tävlingen: Gick väl helt okej! Först var det clear round på 80 cm blev felfri och fick rosett!
Sen i L:c så skulle jag hoppa 90 så klart men dom hade anmält mig som C ponny så jag fick hoppa 80 istället haha men sen så skulle omhoppningen vara L:B så jag skulle alltså hoppa 2 dm högre.
Dom sa att jag skulle hoppa fram på det en gång men eftersom att min häst inte ''kan'' hoppa fram då hon blir stressad eftersom det är speaker musik varmt och mycket hästar så ville jag igentligen inte men vadå det var bara 1m lixom.
Hoppade ialla fall fram och hon fick frambommen mellan frambenen och gick typ omkull och trampade på min rygg och arm. Ville stryka mig med hoppade ändå var ju jätte chockad och allt så varj ag tvungen att direkt gå ut på banan.
Ialla fall hon hoppade som en gud, kom in grymt på varje hinder, hoppade stort och allt TILLS..
Jag red fel väg -.-'. Men kom ändå två ;). Grattis till Elin som vann!


Järna ridklubb:

Clear rounden: Hoppade 80 cm blev felfri. Men eftersom att det var banpersonal som stog precis vid hindret så fick jag ha mycket ben på eftersom att hon inte tycker om folk vid hinder.

L:D +: Gick helt okej! Blev felfri i grund omgången med fina språng och allt det var grymt varmt och hon hade stått och väntat en timme innan det var vi.
Ialla fall i omhoppningen stannade hon på andra hindret eftersom att det var en människa hon kom väldigt nära och då ville hon inte hoppa! :/ Men det gick ändå jätte bra! :)

BILDER:













Kommentarer
Postat av: rebecka

fina bilder! ni passar tsm(:

2011-06-06 @ 20:47:04
URL: http://finlillbecca.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0