Typ gråter?

När jag slutar i Hemmestaskolan på tisdag, måste jag lämna tallbaka datorn.
Min andra dator jag har här hemma, är helt knas, och den fungerar inte.

Jag kommer alltså inte ha en dator tills jag fpr en ny, vilken jag inte kommer få på ett tag,
eftersom att vi fortfarande inte fått vårat hus sålt..

Så om ni vill att jag ska fortsätta blogga som vanligt, alltså få en ny data..
Tycker jag att ni ska länka vårat hus vidare..
Och kommentera gärna bloggen då, så jag vet vilka som är söta..

http://www.husmanhagberg.se/Objekt/?objectid=OBJ24644_1116706319&source=hemnet&showimages=true


Visst bor jag fint?
Bilder på Fågelbro Ridklubb finns också..
En bild på mig, har även mäklaren lagt in.

Hihi, så tack på förhand sötisar ♥


Kommentarer
Postat av: Elin warnes

det är något tekniskt fel med länken eller så kanske ni har sålt huset??:))

2011-06-10 @ 13:09:45
URL: http://elinwarnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0