Älskar dig Silca Surprize ♥

Älskar dig så sjukt mycket hjärtat. Har haft dig i ett halv år och det är den bästa tiden jag någonsin haft.
Vi har utvecklats så sjukt mycket på den senaste tidien och hunnit tävla och blivit placerade i varje tävling förutom 1.

Du är så sjukt rolig att rida när du får dina små damp utbrott och gör galoppsprång i luften på stället flr att du inte får hoppa och när du biter mig i mina fötter och skrapar i marken! Hur söt får man vara?!

Kommer ha dig så länge allt funkar och jag har ork och det är ett jävligt lång tid kvar kan jag säga dig.
Jag kommer ihåg när jag såg dina vidos och ba'' henne ska jag ha'' och vi åkte och prov red dig och där stog du med din korta man, knappt någon pannlugg som stog rätt upp.

Men kunde inte jobba dig i skritten knappt ta dig på öronen eller på rumpan.
Du var så sjukt pigg och sprang jag fick knappt ner dig i form men ändå ville jag ha dig så gärna.

Du kom till mig och nu har vi redan kommit så här långt, vi ska börja tävla på L.B nivå den här terminen och har redan haft sjukt mysiga minnen ihop.

Finns så mycket mer jag kan skriva om dig men det börjar bli en ganska lång text nu satt får ta det lite lugnt hehe.

Men önskar att du kunde läsa det här satt vi fick se med egna ögon hur mycket jag faktiskt älskar dug hur förjävligt jobbig du än kan vara när man vill ha en lite lugn häst ibland. Men jag vet att jag själv aldrig skulle kunna ha en seg propp till häst utan det är precis dina knas idéer jag vill ha!


















♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

/Ina

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Gud va gulligt! :D hon är en fin häst, verkligen ^^

2011-09-02 @ 14:40:10
Postat av: Jossan - Dressyrponnisarna

Åååh! Ni är så sjukt härliga ihop, passar som handen i handsken. GRYMMA är ni två :') <3

2011-09-02 @ 21:32:25
URL: http://dressyrponnisarna.blogg.se/
Postat av: Sandra

Om du inte redan gör det så satsa mot SM om tiden finns :D

2011-09-02 @ 22:58:36
URL: http://ponnylover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0