Hej alla fina!

Ina har bett mig, Hanna, att gästblogga här medans hon är i Västerås. Då får ni ju lite uppdateringar som jag hört att ni älskar! Låter bra va?

Jag har ingen egen blogg eftersom jag aldrig lyckas fixa en snygg design som jag gillar. Finns väl inget tråkigare än att blogga på något oh-so-boring standardtema? En dålig ursäkt kanske, men några av er förstår nog vad jag menar!


Jag och Ina! Finaste!

Jag heter som sagt Hanna och är fjorton år precis som Ina och jag tror mina också! (Hahaa, sju dagar äldre än Ina!) Har en häst som heter Laban (älskade häst) och han är sex år. Han är ung, ja. Men han har ett stort hjärta och ett sammarbetsviligt sinne. Älskar honom av hela mitt hjärta! Vi är ett hoppekipage och blev i år klubbmästare på siggesta där vi står uppstallade.  


Söt va?

Ni kan läsa mitt första gästbloggsinlägg och presentation här! Bra att läsa om ni vill lära känna mig och Laban lite bättre!

Mer inlägg kommer, lovar! Om mig, om Laban och om Silla som jag tar hand om, tillsammans med Inas medryttare, medans hon är borta.

Puss till er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0